Strona głowna O_klanie Sklad regulamin serwery Strona głowna Strona głownaap_downloads
ol

ArmA: Tutoriale

Wstęp

Tworzenie mission.sqm
Tworzenie description.ext
Tworzenie briefing.html
Tworzenie init.sqf
Optymalizacja

Markery

Marker
Łączenie z briefing.html

Wyzwalacze

Wyzwalacz
Łączenie z briefing.html

Przykłady

Transport 1
Transport 2
Wspracie AI 1
Wspracie AI 2
Patrol AI 1

Eye Candy

Pogoda
Papa Bear

Uwaga!

Jeśli masz propozycje na nowy turorial, chcesz się czegoś wiecej dowiedzieć, lub zgłosić jakis błąd w tutorialu? Napisz
 

ArmA: 2

Wstęp

ArmA 2 - gameplay

Linki

Markery
Aby pokazac dokladne miejsce na mapie w dowolnym miejscu w tekscie wystarczy umiescic
<a href="marker:marker_nr_1">link do punktu na mapie - Marker nr 1 </a>
Gdzie:

marker_nr_1
- to nic innego jak w edytorze unikalna nazwa markera dla kadego markera ktrego stworzymy musimy podac osobn nazw.

Od razu take pokae jak stworzyc taki marker na mapie.

Procedura Tworzenia Markera
1. Wciskamy klawisz F6 ( tym samy zmieniamy po prawej stronie na "markery"
2. Doubleklick w miejscu w ktrym chcemy stworzyc taki marker
3. W polu NAZWA wpisujemy analogicznie do naszego briefingu marker_nr_1
4. W polu TEKST wpisujemy to co bdzie widoczne dla gracza gdy wyswietli punkt na mapie
5. W polu O A wpisujemy szerokosc obszaru wyzwalacza
6. W polu O B wpisujemy wysokoc obszaru wyzwalacza